טרגדיה: פעוט בן 3 חודשים נפטר לאחר שלא התעורר משנתו

בנצי לייזרוביץ No Comments on טרגדיה: פעוט בן 3 חודשים נפטר לאחר שלא התעורר משנתו

כונני רפואת חירום ביצעו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים שם נקבע מותו | המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

אופנולנסים | אילוסטרציה צילום: איחוד הצלה
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה בבני ברק: פעוט בן 3 חודשים נפטר לאחר שלא התעורר משנתו. צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה על הפעוט ופינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו.

יהונתן צדוק חובש איחוד הצלה שביצע בו החייאה מסר: "מדובר בפעוט בן שלושה חודשים שלדברי בני משפחתו לא התעורר משנתו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות. במשטרת ישראל מסרו: "המשטרה פתחה היום בחקירה עם קבלת דיווח על תינוק כבן 3 חודשים בבני ברק אשר פונה לקבלת טיפול רפואי בבי"ח תל השומר תוך כדי מאמצי החייאה לאחר שעפ"י החשד נחנק בביתו. לפני זמן קצר נקבע מותו של התינוק בבי"ח תל השומר. נסיבות האירוע נחקרות".

לפני כשבועיים אירע מקרה דומה, אף הוא בבני ברק, כאשר פעוט בן חצי שנה שלא התעורר משנתו פונה לבית החולים במקביל לביצוע פעולות החייאה, אך בבית החולים נקבע מותו.

מקרה דומה נוסף אירע בגבעת זאב לפני 5 ימים, כאשר פעוטה בת חודשיים נפטרה לאחר שאיבדה את הכרתה בבית בגבעת זאב. הפעוטה הובהלה אל חדר המיון תוך כדי החייאה מלאה ובמצב אנוש. פעולות ההחייאה אינטנסיביות נמשכו גם בחדר המיון על ידי צוותי הדסה, אך הם נאלצו לקבוע את מותה.



0 תגובות